Forest Valley - gra
Strona Główna Download Forum Linki Kategorie Newsów Wrzesień 02 2014 16:55:57
Nawigacja
Strona Główna
Download
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Kontakt
Galeria
Szukaj
Informacje o grze
Broń
Team
 
Na Forum
Najnowsze Tematy
PRISON BREAK SEASON ...
GTA Prison Break Mod
Błędy w wersji 0.32
Pliki z PB:TC prośba...
Prison Break - Play ...
Najciekawsze Tematy
Mój Film GTA Pris... [77]
"Prison Break" Vi... [54]
Nazwa dla gry [36]
World Editor [30]
Postacie [28]
 
Reklama


Esenthel Engine

Gra Mech Tournament

Gra Slincer

Central Europe Agent - gra

Playou - od graczy dla graczy
 
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 319
Najnowszy Użytkownik: wasio
 
Tłumacz strony/ Page translate
 
 Witamy
Witaj na stronie, która przedstawia postępy nad grą Forest Valley.

!!!UWAGA!!!
Poszukujemy animatorów. Chętnych proszę o wysłanie wiadomości na pw w celu objaśnienia szczegółów.

Jeżeli chcecie uploadować grę na inne serwery niż ten na którym jest obecna wersja FV napiszcie do mnie.

Aktualnie dostępna wersja:
Zajrzyj do działu Download.
Demo już do pobrania!
DownloadWitam,

Jak zapowiadałem najnowsza wersja Forest Valley jest już w sieci i możecie ją pobrać :)

Gra byłaby trochę szybciej ale - wierzcie mi lub nie - przerobiłem wczoraj cały system misji, żeby był bardziej elastyczny. Od teraz misje nie są na sztywno zapisane w kodzie gry, ale są odczytywane z pliku tekstowego. Zrobiłem to, ponieważ planuję w najbliższej przyszłości stworzyć wbudowany Edytor Misji, który pozwoli Wam tworzyć własne misje i wymieniać się nimi :)

Instalator zajmuje trochę ponad 271MB, a gra po instalacji 627MB.

Wymagania systemowe są takie bardziej na oko, ale podaję:
Dwurdzeniowy procesor (np. Intel Core 2 Duo)
2 GB pamięci RAM
karta graficzna z minimum 512MB pamięci graficznej (GeForce GTS 250, Radeon HD 4850 lub lepsze (osobiście posiadam Radeona HD5770))
Windows XP 32-bit

Wszelkie błędy starajcie się opisywać w tym wątku:
http://pbgame.dbv.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=89

Jeśli gra nie chce się Wam uruchomić już na starcie proponuję najpierw zajrzeć do pliku Readme.txt (którego i tak nikt nie czyta :)) gdzie znajduje się dział FAQ opisujący dwa najczęstsze problemy. Jeśli tam nie znajdziecie odpowiedzi zakładajcie oddzielne tematy.

Ponieważ wielu ludzi testujących FV było zdziwionych kiedy spytałem się czy stestowali misje od razu piszę:
- na minimapce macie większość celów oznaczonych ciemną kropką
- po naciśnięciu na przycisk "Game Progress" ("Postęp gry") macie dziennik wykonanych misji
- i najważniejsze - znaczniki misji to takie romby ze strzałką w dół xD

A teraz wyczekiwany przez Was link znajdziecie po naciśnięciu Czytaj więcej. Jak pisałem link jest niestety jeszcze nieaktywny, ale w przeciągu 2 godzin powinien pojawić się już kolejny link, który pozwoli Wam pobrać grę bez żadnego czekania.

Aktualizacja:

LINK NA MODDB JUŻ AKTYWNY.
Nowa wersja już za tydzień!
GraJuż niedługo będziecie mogli sprawdzić najnowszą grywalną wersję Forest Valley na Waszych komputerach! I to nie jest żart jak ten który zrobiłem dawno temu z wersją 0.14 :)

Aby troszkę dopomóc grze skleciłem krótki filmik w którym chce pokazać w szybki sposób jak zmieniała się gra. Jednak najwięcej zobaczycie sprawdzając grę samemu już za tydzień!

Przy okazji mam do Was prośbę. Przez ten czas starajcie się rozreklamować FV jak tylko się da. Od dłuższego czasu na stronce wieje pustką, forum praktycznie jest wymarłe. Chciałbym żeby ta strona żyła tak jak dawniej było to ze stroną PB MOD-a.



Oprócz pokazanych wyżej lokacji będziecie mogli wykonać cztery proste misje powiązane ze sobą fabularnie. Nie są to misje, które znajdą się w finalnej części gry na 100% ale wiele osób chciało aby jakieś się znalazły :) W przyszłości być może wbuduję do FV edytor własnych misji.

Tak więc do zobaczenia za tydzień (mam nadzieję, że nie będzie żadnych obsuwów :D).
Nowe screeny
GraJak widzicie od pewnego czasu (od kiedy mam wolne xD) FV rozwija się bardzo szybko. Mam nadzieję, że w ciągu trzech najbliższych dni skończę ostatnie poprawki i nowości, a potem zajmę się wersją dla testerów. Jeżeli nie wykryją oni większych błędów nowa wersja powinna pojawić się do końca lutego. Niestety jest to optymistyczna wizja, a jak wyjdzie w praktyce to się przekonamy ;) Na razie dodaję trzy screeny z nowej lokacji, którą niewykończoną można było zobaczyć w filmiku promocyjnym z poprzedniego newsa.

Filmik promocyjny Esenthel Engine
GraWitam :)

Długo nie było żadnej informacji o grze, więc czas coś wreszcie wrzucić. Nie jest on właściwie poświęcony bezpośrednio Forest Valley, lecz silnikowi, na którym powstaje - Esenthel Engine. Możecie zobaczyć jak bardzo jest on zaawansowany i jak wiele on oferuje. Może w ten sposób uda mi się kogoś zainteresować do pracy z nim :) Jednak co najważniejsze dla Was możecie zobaczyć trochę gameplay'a z FV. Może niedługo umieszczę już taki oficjalny filmik z gameplay'a. Będziecie mogli zobaczyć w nim znacznie więcej, ponieważ niektóre rzeczy nie nadają się do pokazania w tego typu filmikach ;)



Zobaczcie również inny film promocyjny stworzony przez jednego z użytkowników forum Esenthel Engine:

http://www.youtube.com/watch?v=a4qngdF1sYg&hd=1

Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)
Porcja nowych zdjęć
GraDziś bez większych informacji. Pokażę Wam tylko kilka zdjęć ;)

Nowy filmik i informacje
GraWitam,

Dziś mam Wam głównie do pokazania najnowszy trailer prezentujący rozgrywkę w FV. Pokazałem w nim najważniejsze możliwości w grze. Mam nadzieję, że będzie się Wam podobało. Dodatkowo jeszcze mam małą informację o pewnych zmianach w grze, które wyjdą jej na plus.

Film oraz informacja po naciśnięciu "Czytaj więcej" :)
Nareszcie!
GraMam dla Was dziś bardzo dobrą wiadomość:

!!!Wersja 0.14 została ukończona!!!

Linki do pobrania znajdziecie po kliknięciu na Czytaj więcej :D
Potężne zmiany w kodzie gry
GraCzołem :)

Mam dla Was dziś masę informacji dotyczących gry. Aktualnie przerabiam różnorakie systemy i przeczyszczam cały kod aby uzyskać jak najwięcej optymalizacji i jak na razie efekty są rewelacyjne. Na moim dosyć słabym komputerze wersja 0.14 przed poprawkami na prawie maksymalnych ustawieniach osiągała 2-3 fps. Teraz po optymalizacjach osiągam wyniki aż do 5 fps co oznacza, że na lepszych komputerach wyniki będą jeszcze lepsze :) Na najniższych znowu opcjach informowałem Was w shoutboxie, że uzyskuję wartości aż do 37 fps. Teraz są one w stanie skoczyć do ponad 40 fps (maksymalnie zauważyłem 48). A teraz może o samych najważniejszych poprawkach:

1. Całkowicie nowy system walki. Poprzedni polegał na tym, że po kliknięciu LPM następowała animacja ataku. Kiedy w konkretnym momencie animacji następowało zetknięcie z postacią dostawała ona obrażenia. Wadą tego systemu było to, że po pierwsze musieliśmy patrzeć się na przeciwnika (co troszkę uniemożliwiało trafienie w przeciwnika kiedy graliśmy z kamera zza pleców), niskie prawdopodobieństwo kolizji oraz jeżeli broń była zbyt krótka to po prostu nie dosięgała postaci. Aktualny system wyeliminował wszystkie 3 wady dzięki czemu pokonanie przeciwnika nie sprawia już większego problemu. Przejście na nowszy system zaowocowało także znacznym skróceniem kodu. Poprawiona została też fizyka wielu broni oraz ich wyświetlanie.

2. Kiedy oddaliliśmy się zbyt daleko od więzienia i wyszliśmy do menu głównego, a potem chcieliśmy rozpocząć nową rozgrywkę dostawaliśmy albo błąd albo świat ładował się bez głównego playera. Problem ten został wyeliminowany.

3. Przebudowa kodu odpowiedzialnego za oświetlenie. Wcześniej kod odpowiedzialny za światła był porozrzucany po całym kodzie. Teraz nie dość, że całość została przeniesiona w jedno miejsce i mocno zoptymalizowana, to kod odpowiedzialny za światła od reflektorów na wieżach został skrócony i znacznie poprawiony. Poprzednio źródła świateł były z góry narzucone w kodzie przez co kiedy zmieniłbym pozycję reflektora, musiałbym także wpisać nowe pozycje świateł. Teraz kod robi to za mnie, więc martwić się o tą kwestię nie muszę :)

Dodatkowo mam dla Was jeszcze 2 informacje:
1. Od dziś do enginu powróciła możliwość dodawania trawy, więc cała wegetacja w grze będzie wyglądał jeszcze lepiej.

2. Funkcjonalność, o której wspomniałem w poprzednim newsie, została już dodana i sprawuje się bardzo dobrze. Czym ona jest dowiecie się mam nadzieję w najbliższym czasie :)
Parę drobnych informacji
GraPonieważ poprzedni news był już wystarczająco uaktualniany pozwoliłem sobie napisać nowy z paroma informacjami dotyczącymi gry:

1. Jak już zapewne większość z Was wie problem z drzewami został zażegnany. Dorzuciłem też parę modeli grzybów, kamieni i innych elementów otoczenia, które dodadzą więcej detali całemu światu gry. Dołączam do tego 2 screeny:



2. Uaktualniłem dział Broń, który znajdziecie tutaj. Jak zapewne zauważycie pojawił się parametr Siła, który jest jednym z głównych parametrów decydujących o sile zadanych obrażeń. Założyłem na forum nowy wątek, w którym chciałbym abyście pisali co sądzicie o sile poszczególnej broni. Jeżeli uważacie, że dana broń powinna mieć inną wartość siły napiszcie dlaczego należy ją zmienić. Miło też będzie jeśli zaproponujecie własną wartość siły dla tej broni :)

Wątek znajdziecie pod tym adresem.

3. Zacząłem dodawać do gry pewną nową funkcjonalność, którą planowałem dodać po wersji 0.14. Ale ponieważ, czekam na modele a zastój nie jest czymś czego chcemy postanowiłem ją dodać. Myślę, że się Wam spodoba. Więcej informacji wkrótce. Dodam, że ma to coś wspólnego z punktem 2 dzisiejszego newsa, więc będzie miło jeśli uzyskam jak najwięcej uwag i opinii :)
Nowa ankieta
GraWitajcie.

Ponieważ aktualnie mam problem z optymalizacją gry (na niskich i średnich opcjach uzyskuje 3-11 fps) wpadłem na pewien pomysł, który zaraz opiszę.

Głównym jak nie jedynym problemem tak niskiej ilości fps jest wszelaka roślinność, której liście to ok. 90% poligonów całego modelu drzewa/krzewu. Przez to roślinność ma nawet ponad 20k poly. Graficy niestety nie są w stanie zrobić drzew low-poly, więc muszę polegać na generatorach, które tworzą każdy liść pojedynczo. Moim pomysłem jest to aby zmienić porę roku w FV z lata na jesień. Wtedy można by zredukować liczbę liści prawie do minimum, a także nadać światu gry większej mroczności. Na ziemi leżały by liście, a wiatr rozdmuchiwałby je w powietrzu. Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Głosujcie w ankiecie (dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników) oraz piszcie swoje opinie w komentarzach.

AKTUALIZACJA:

Okazało się, że rozwiązanie cały czas było blisko, tylko jakoś na to nie wpadłem :P Mogę uzyskać drzewa lowpoly mające ok 3k-4k poly i nawet mniej, które będą mogły być drzewami okresu letniego :D Zauważyłem, że dużo osób chce jednak jesień w grze i tutaj chcę znać waszą opinię - co byście woleli? Może coś na pograniczu lata i jesieni (wrzesień/październik), kiedy niektóre drzewa mają liście, ale zaczynają już one żółknąc itp.? Piszcie swoje opinie w komentarzach.

DRUGA AKTUALIZACJA:

Kolejna próbka:



Czekam na wasze opinie :) Jeśli się podoba to będę to dopracowywał.
Święta :D
GraWitajcie!

Życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt i udanego Sylwestra. Niech Święta Bożego Narodzenia i Wigilijny wieczór, upłyną Wam w szczęściu i radości przy staropolskich kolędach i zapachu świerkowej gałązki.




Do ukończenia wersji 0.14 brakuje naprawdę niewiele. Wciąż czekam na modele, ale bądźcie cierpliwi. Niedługo gra będzie przechodzić testy po czym udostępnię ją wszystkim :) W najbliższym czasie ma też być uaktualnienie enginu, które przyspieszy rendering nawet trzykrotnie, więc jest na co czekać. A tymczasem kliknijcie na przycisk Czytaj więcej gdzie pokażę Wam kilka nowych screenów :)
Strona 1 z 4 1 2 3 4 >
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
 
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Harry
21/12/2013 19:41
Na ten moment gry nie rozwijam i nie planuję rozwijać. Zszedłem poziom niżej i pracuję nad własnym silnikiem smiley

daromic
08/12/2013 19:44
Gra upadła?

Harry
26/02/2013 22:19
Newsy zostały przywrócone smiley

koli123456780
19/01/2013 20:34
jak sie gra w ta gr

neradan
14/01/2013 13:42
Harry.. jak tam postępy? Czy jednak zawiesiłeś pracę?

Archiwum
 
Copyright by Harry; 2011


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie